Cuma, Aralık 05, 2008

corap gibi kokuyorsunuz

bensiz herkes daha bir mutlu sanirsam.. uykularimda bile yoklugumu farkedemiyorlar. ben olmasam farzi misal benim corabim daha deliksiz gunlr yasayabilir bunu farkettim.. tam benden bahsediyordu ciftin digerine kulak misafiri oldum istemeden. ne kadar zor oldugundan bahsediyrodu benim olmanin dayanilmaz agirligindan bahsediyordu. hele ki topuk ve basparmak kismim cok kotuymus. uzuldum severdim keratayi ama ben istemeden yirtmisim onu af dilesem affeder mi ki? mi ve ki ayri ayri yaziliyor demi.?
ozur falan da dilemicem ayruca.. cok ozverili bi calisma gerceklestirmis olabilir ama parmak ve topuk kismini terkedemeyecegime gore.? yani ayagimin basina bisi gelse yada benim basima bisi gelse hemen pesi sira hastane hastane kosturacak olan biziz. biz bir butunuz.. peki ya corap dedigin nedir ki ?/ corap dedgin nedir ki? kirlenir yikanir yirtilir dikilir kokar yine yikanir bakti olmaz atilir.yani iki gunluk sevgili. tum bedenimin agirligini yillardir gocunmadan yuksunmeden tasiyan ayaklarima nasil git basimdan derim. ? basimdan gidemez tabii cekil ayak altindan derim.

dagilip saciliyorum gene. bi yerlere bisiler koyun yoksa dalgalarim cok dusuk frekanslidir ne duyar ne gorurssunuz aniden carpiveririm uzerinize. bakin iki cift coraba bile neler etmisim o derece de tehlike arzederim.. aman efendim rica ederim. ne demek ..:)

Hiç yorum yok: