Pazar, Aralık 14, 2008

dalga

yok canim daha neler diyorum icimden simdi. ben bagirdim dalga gecmiyorum gercekten bagirdim hemde avazim ciktigi kadar ama saka ya bu hayat. guzel hareketler bunlar. cok guzel hemde. bayiliyorum sizin sol ayakta top sektirisinize.. hele su rovasata hareketiniz aglari havalandirmiyor mu... bir taraftan yuregim agzimda heyecanla 90 dakkanin bitmesini beklerken bir taraftan yeni gol umutlariyla yesil sahalardan gozlerimi alamayip eslik ediveriyorum tribunlerin bir an bile bos durmadiginin ispati sloganlara.
ama mazur gorunuz bugunu. bizim hiyarlar bileti kale arkasindan degilde kapali tribunlerden almislar. en nefret ettigim lokasyon. ne bagirabilirim ne cagirabilirim. mazur gorun bugun sizin gol heyecaniniza bagirip cagirarak eslik edemeyecegim. ses tellerimde var bir ariza. cairdik ekipleri gelip bakcaklar baglanti da bir kopukluk olmasindan supheliyiz. gidip nikotin ihtiyacimizi giderelim ama olmaz boyle. kuru kuru islatmak.. kuru demisken sahi kuru pisirmeyi bileniniz var mi aranizda? bi onu cok ozledim.. her neyse. en guzeli bildigim cografyanin bildigim ekilmis arazilerinde nadasa birakilmis topraklarinda organik tarima baslamak daha dikilecek cok fidanim ekilecek cokca urunum toplanacak hasatim var. bakalim bu sene de kuraklik boyle gitmezse umutluyuz devlet baba da verirse pamugun taban satis fiyatini belimiz yere gelmez garik.. e nabarsin cifci adamin hali baska olur. cahal olur, saf olur ama baska olur. kolay gandiri gandiri veriolar su meret kalasicalar ama olsun bea olsun bea.. cancazlari saolsun.. goylu gismi gocunmaz milletin efendisi yiz ya be.. hey gidi hey... cekiveririm o cok bildigim cografyanin o cok bildigim asi ruzgarli sehrinin lodos alir tarafindan limanlarindan birine, en azndan bu bas agrilarina bi sebebim olur. gereksiz tuketmem agri kesicilerimi.

Hiç yorum yok: