Çarşamba, Aralık 10, 2008

kahve


kahve olsam fokur fokur kisik ateste soole bi kaynasam, hopurdete hopurdete oghh miss gibi.. agizlarinda dagilmadan once dislerinin uzerini ortsem tum koruyuculugumla. guluverseler oyle aniden..magara gibi oluverse dudaklari disleri ustleri baslari.. kahkalarini duysam.. sonra telvemi burnunu degdirmeden icenlerin hepsinin ceplerine uc bes lira harclik koysam, degdirenlerin haline gulsem. telveyim artik mutlu ve huzurluyum. fincanin dibinde aranan lezzetim.. yoklugu hemen farkedilen seyim.. parmaklarini bile daldiriolar o ufack fincanin icine.. o kadar kiymetliyim. ben olmasam desti izdivac gerceklesmez. bozugum gerci icime atiolar oyle iyotlu tuzu veriyorlar zavallinin eline.. zaten bi dunya su kaybetmis bi de benden yana ya agzi yanio ya da susuzluktan oluyor. varacagin varsa var kizim yoksa gonlun ne diye eglenion elin oglunla. maytap gecilmez oyle ciddi ol bakayim..
benim asil hedefim o kucuk minik ellerin sahipleri aslinda.. tum afacanlarin korkulu ruyasiyim..kararticam onlarin tenlerini beni daha cok icin .. beni daha cok sevin.. geceleri uykularinizi kaciricam gunduzleri sehrin gurultusunde misil misil uyuyasiniz diye.. gecelerinizi gunduzlerinize katip hayatinizin anlamini bi anda degistirecegim. yapacagim bunlarin hicbiri bos vaadler degil..
ben bir khveyim.. ne yerim belli ne yurdumm bi cezve bi fincan iki de hamarat el.. en onemlisidir hamarat eller sooole yapcek ordan iki dane yandan carklisindan.. iki de cigara yanina..
cigara ve ben.. uzun yillarimizi beraber gecirdik .. hep mutluluk akti uzerimizden bazen tartistik kirdik doktuk birbirmizi ama canim her ailede olur oyle seyler. hem ne diye aile islerine karisiyorsunuz. bakin konusturmam telvelerimi o sizin pek bilmis falcilariniza. goremezsiniz geleceginizi. benle iiyi gecinin ben sizin herseyinizim.. ben olmasam uyuyamadiginiz gibi uyanamazsiniz da.. acin artik su gozlerinizi alin elinize nazikce fincanimi.. hooopp hadi bakem hopurdete hopurdete... nasilim???



guzelim degil mi /???

Hiç yorum yok: