Pazar, Aralık 07, 2008

zarf atmak

herkes mi bayram sekeri dadin da dadindan yenmez iletiler yazarlar mailler atarlar.. evlere bayram ziyareti yapilirdi onceden simdi fiber optik uzerinden dogrudan baglanilio ayni anda tum malikanelere. teknoloji ne tuhaf bisi.. inan olsun icimden yazmak gelse yazardim ama bu bayrami da bi basima gecirecek olmanin eziciligi yeterince canimi skio.. bide ben sizin caninizi skmayim.. ben cok ozledim. gozlerim dolar biraz daa dusunursem bu ozlemek fiilini..

kiskaniyorum. hemde cok kiskaniyorum. karnimda kurtcuklar kayniyor. su an orda ne halt yiyorsunuz bilmiyorum ama cok kotu kiskaniyorum. yarin sabahiniza butun hazirliklariniz, benim olmayan yarin sabahima bizim olamayan bayram sabahina tum bu telaseniz. bu beni inanilmaz kiskanclastiriyor. adeta kirbacliyorsunuz tum hasretimi canimin tum yalnizligini. sessizligim bile ciglik atmakta.. midem kotu kusasim var. basim donuo habire. ozlemekten olsa gerek.. ozlemesem bu kadar bunlar basima gelmicek . siz bilmezsiniz bunlari nerden bileceksiniz. sizin o kadr uzaginizda olmadim ki hic. hep burda beni bekliyorsunuz .. oteye cekilin belki orda olma sansini yakalayabilrim. uzaklasin ..

orada duyan biri varsa tez haber etsin anama bu bayram olmadi ama bi daha ki bayrama o da olmazsa ondan sonraki bayrama da da olmadi en kotu ihtimal ondan sonraki bayrama o da olmazsa artik iki bayram arasina ordayim. simdiden baslatsin hazirliklari. ona bi de kart atayim.. hakkaten nie dusunmedim daha once ben bunu... yillarca saklar. cok sever oyle seyleri saklamayi.. ben gibi biraz, tamam annemin kiziyim biliyorum bende sakliyorum her turlusunden seyi.. daha ilk gunlerimden kalma bissuru sey var incik cincik seyler.. faturalar bile duruomus.. sanki bi garip bisi atilmalarini engelliyr. hicte hesabiini neim yapmam yapamam ama ozellikle su marketteki atm den cekince verdikleri islem fisini cok seviyorum. ne bileyim renkli felan oluo.. para aldigim icin minnettarlik duyar gibi.. bi daa bidaaa cekesim gelio ama herseferinde hesaptan islem parasi dusuo. burada isler garip biraz alisamadim daha .. ama neyse dedigim gibi cokca sey var ki atmalara kiyamadigim . ve unutmadan anneme ben kart atcam.. saklasin.. bilmiyorum adresi bi ara isteyeyim,.. bakmayin oyle cidden bilmiyorum. odama da kart atcam.. muhurlucem hatta devlet muhru vurdurcam cok ozel dicem acilmasin.. donunce okurum. unuturum buyuk olasilik ne yazdigimi o vakte kadar .. odamla gecirecegim ilk gece oturup okurum.. odamla basbasa.. belki bi yatak iki komidin gibi maddeye dayali bi iliski kurmamamiz gelecek gunlerimiz acisindan ikimiz icinde hayrlisi olur. bak cok heyecanlandim simdi.. hueheuhe ..

Hiç yorum yok: