Perşembe, Aralık 18, 2008

WEMR

WEMR cok derin bir mevzu en az benim isim kadar derin. simdi bir girsem anlatmaya ne siz isin icinden cikabilirsiniz ne de ben,. ama itiraf edeyim ben aylardir bu dabil yu i em ar 'la yatip kalkiyorum. gecem olmuyor ki uykusuz gecmesin gunduzum olmuyor ki dabil yu em ar siz gecsin.
yetrer artik. tapiyorlar buna. yapta yap tutturmuslar afedersinzi biseye tutalanir gibi. hayr farki gorsem he dicem yapam ama illa ki onu da yap. ulan gunde kac saatimi alio sabahtan beri ayni syin uzerindeyim sirf bu soysuz yuzunden . yeter garik.. ciakrin beni bu dalga teoremlerinden ben kendi teoremlerimi uretcem daha bakin yasim ilerliyor, kiskaniyorsunuz ben daha mesleki kariyer yapcam anaclik ruhumu yesinler onu da yapcam ama yeter garik be,,, omrum curudu bu lab ta az fotosentezli ortmda. nefes alamiyorum. geceleri bitkilerle ayni solunumu yapiyoruz onlara da yazik benim cikardigim karbondioksite maruz kaliyorlar. daha siz bilmezsiniz bende de bi karbondiuoksit var evlere senlik karbonmonoksit mubarek gebertir adami. keske gulme gazi olsaydi surlarda bir yerlerde aklima gelio boyle oluyr olmaz seylerde neden karbonmonoksit gazi yanima gelmio. ay bailacam bi daha ayilamacam.

yeter hatlarim cizgili pijama giymisler belli ki uyumak isterler onlar bile yoruldu uykulari geldi. ya benim ya benm. daha kac sabah buralrda sabhlicam kimbilir. ayyy
ben bayilmadan cikam burda labta tek basima yuksek sesle cesitli iltifatlarda bulunup yeni gune hazirliyorum kendimi . iyisimi biraz daha devam edem birazdan gunes te yukselir daglarin ardindan utanmaz sey. her neyse ben kactim gencler.

Hiç yorum yok: