Cumartesi, Aralık 06, 2008

fisildamak

kiskanclik mi bu simdi.. kiskaniyorum ama tumden uyuyamadigim tum uykularimi uykularinizi kiskaniyorum. icinde benim olmadigim her seyinizi inceden inceye kiskaniyorum odam kucuk ama dunyam buyuk sigiveriyor hersey.. hic zorlanmiyoruz ben, odam ve dunyam.. biz demek ne de guzel direk sosyomata baglaniyor insan. biz ... z'si birazZ vurgu gerektirio ama bizZ dile ne kadar hos geliomus.. bizZ>...bennn

karistirmak istemiyorum kimsenin kafasini olgularini.. olgularina comak sokmak istemiyorum. usuyorum bende herkes gibi.. buralara kar yagiyor oralara neler yagar kimbilir.

algilarimi ne kadar kapali tutabilirdim.. "seslensem duyarmisin misralarimda" diyen sen deilmiydin.. yanlislardamiyim uzaklardamiyim dogru gecti burdan teyet te biz mi yakalayamadk.. biraksaydiniz bir alasagi etseydim ..

simdi haykirmak istiyorum ben mesela.. sesimi bastirmam gerekmis oyle dediler.. olur mu ki sussam??razi gelirmisiniz?? peki ya susup fisildasam? yeniden devam eder mi hersey yoksa birer kaktus olup batar mi olur olmaz zaman dilimlerinde??

Hiç yorum yok: