Perşembe, Aralık 04, 2008

karpuz cekirdekleri

olmuyor iste.. ben denesemde olmuyor. defalarca denedik biliyorum olmuyor. cok sevdigim bir filmi defalarca izlemek, sarhos olacagimi bile bile ve bundan nefret ede ede icmem gibisin, dicem o da olmayacak..belki ikincisi.. ama yok o da degil .. hmm nasil desem.. icimden bi yerlerden yer yuzune izdusumumsun sandim ama yanildim. yanlis yerlere yanlis yansitici tabakalar koymuslar belli ki ben nerede ne zaman oldugunu bilmiyorum.
yansiyorsun, yansiyorum, sacilip, dagiliyorum, bozusuyorum, kiriliyorum, dokuluyorum.,
insan miyim neyim bende?
bu kadar cabuk bu kadar cabuk deforme olabiliyorum.

sigarayi baslama nedenlerimi bir bir saymayi ne kadar da cok isterdim; onune sayfalar dolusu bir liste tutusturmayi..
sayet oyle bisi yapacak olursam bilesin ki cok tanidik bir kac isimle karsilasacaksin. o kadar tanidik ki kendin oldugunu bile dusuneceksin. ama deilsin inan olsun degilsn .
sasirdin demi.
bilmiyormydun..
birakamam mi ..
cok yaniliyrsun.
hemde cok..
birakabiilirim
ama kor olasicanin nefesi kuvvetli.
bir ufledi mi cigerlerine cigerlerine bir daha zor cikiyor.
cikartablene ask olsun..
ask demisken biz size asik olduk diye bir de ne guzel demis babazula.. hey gidi.. bak
acik oynayalim kartlarimizi
koy masanin ustune cebindekileri.
bende de cok yok cekinme.
uzat bakalim avuclarini oyle hile yapmak yok bastan anlasalim.
sende istemiyorsun eskisi gibi eskiden oldugu gibi sevemiyorsun..
baska uzak bi sehir cokuyorsa uzerine, benligine
ayisiginda guneslenmeye alisti ruhum gunesin carpmasin sakin beni .?
carparsa naparsin..
ki kuvvetle muhtemel carpar.

bosver neler zirvaliyorum ben boyle. ask iki kisilik, gunes ay carpma carpilma kirilma yansima. kumsalda bronz bir ten hayaliyle yanip tutusan hatunlar. tas hatunlar. filinta gibi delikanlilar. herkesin mukemmeliyeti kendisine. kendi bahti karaligina.

eskiden de boyleydik biz bakma oyle melun melun. ben seni bilirim en az benim beni bildgi kadar. ben beni bazen taniyamiyor biliyorsn. sende degistin belli ki.. saat takmazdin takar olmussun mesela. ne kadar buyuk bir degisim. oysa ki zamanla senin isin olmazdi. sen bugununu yasayan bir adamdin. rahat lakayt tavirlar. uzaktan sevisler. dokunursam simarir havalari..
dokunma .
simaririm ben hakkaten sonra miyavlayip bide cirmik atarim. kuduz asisi neyim zor olur bu yastan sonra. sahi miyavlarmisim ben oyle birden minicik ufacik olurmusum tuylerimi kabartip lazanyami felan yermisim. cok temiz oldum ben boyle. olmasamiydim? hemen degistiriyorum o zaman kostumumu .. az biraz vaktini calcam, saat tut..

cok beklettim mi.. e kolay olmustur ama saatin var, kronometresi kac gosterio.?/
e- kolay internet vardi. bi vakitler. sen ben daha sevgili degildik.
simdi ne mi oldum .. kostum yok bukez ben benim, sense sen. ama dur ben hamambocegi oldum. antenlerim var. Next&Nextstar uydulu. burdan acinca kurtlar vadisini bile cekebiliyorum. cekemeyenler utansin. aya cikamadim daha ama ay bana geldi. iki de astronot kostumu kiraladim mi studyo felan benden iyisi yok . superim ben super. ama skldim ben astronot olmaktan ne o oyle ayaklarim yere degsin biraz yercekimini einstein amca bosuna mu buldu, degirmende mi oguttu o saclarini.. yazik biz bunlari dusunecek adam miydik?? sahi hic adam oldum mu ben olabilite olasiligim var mi.. yeni mi yim eskimiyim.. kimim ben.. eskiysem uc bes mandala beni degistirirmisin.. eskiden ne guzel sofbenler yoktu. banyo da yakardik odun atesinden termosifonu oh mis gibi icerisi hamam gibi.. ne o simdi aciosun muslugu saril saril akio gunun yirmidort saati sicak su.. demiyoruz yarin oburgun coluk cocuk ne yer ne icer. varsa yoksa tuketiyoruz. kendimizi nimetten sayiyoruz zekamizi iq testlerinin sonuclarina dayandiriyoruz. cabuk ezip carcabukta eziliyoruz, agir ithamlar karsisinda. ellerimiz bile terlemez olmus bakarsaniz heyecanlaninca yuzumuz kizarmaz olmus.
e bi haller olmus bizlere. ama kime olmamis ki. zaman bile tanimini degistirmis. insan genleriyle oynar hale gelmisiz, dolly koyununun anasi babasi olmusuz yaraticisi olmusuz. madde yoktan var edilmez varkende yok edilemez demisiz. inanmisiz bir seyler var hissediyorum uzayli olmali diyoruz. istila edecekleri gunlere tum askeri alanlardaki yatirimlarimizla hazirlik yapiyoruz. kontrol amacli denemeleri komsu diyarlar uzerindeki canli kanli insanlarda deniyoruz. hatta uzun menzilliler icinde baska baska nedenler uydurup gonderiyoruz . bakalim ne olacak diye merakla bi kenara saklanip bekliyoruz. buyuduk artik kabul edin mahalleden birinin kafasina tas atip annenizin eteklerine siginacaginiz zamani coktan gectiniz. uzerinizde sumuklu penyeleriniz degil Pier cardin marka takimlar dikkatinizi cekerim.
bu kadar dikkatli bakislariniz beni biraz rahatsiz etti, yanlis bisiler soylemis gibi hissediyorum kendimi. ben bisikletimi alip ninemin koyune gideyim pamuk tarlalarina sinir karpuz tarlalari vr oralarda.. bir kac karpuz asirip kuturdeterek agiz dadinla yiyeyim iyisimi suyunu akita akita. annem benim artik kizmiyor pisletince ustumu, karpuz suyuyla. cekirdeklerini ne yaptin diye soruyor sadece, guneste kurutalim derdinde. salca tepsilerinin yaninda, balkonun pervazinda.

Hiç yorum yok: