Perşembe, Aralık 11, 2008

elma sekerim vardi caldilar





bir elma sekerim vardi benim cok guzeldi.oynuyorken arkadaslarla disarida; golgeleri vurdu birden gun batimina yakin.. kocaman kocaman oluyorlardi her bir adimlarinda.. buyuduler buyuduler.. korku dolu gozler peydah oldu yuzumde elma sekerim avuclarimda.. korkuyu hissettim golgeler kocaman benden buyuk benim boyum kisa.. eremiyorum uzanmak istesemde..
bagiramadim da haykiramadim da. sokagin kosesini aldilar, sessizligimi once gozyaslarim bozdu sonra ince tiz bir ses.."anne"..

anne..

ne kadar mutluydum oysa onlar gelmeden once. mutluluk yakisiyor olmali o vakitler gulec sirin bir yuz elinde elma sekeri.. oyle olmak icin dunyalar verilir hani.. guzel bir mutluluk icin..

iste bir elma sekerini cok gorduler bana.. kossam yetisirmiydim?? peki ya cok mutlu gorunmuyor olsaydim yine calarlarmiydi.. golgeler buyumesin anne.. mutluluk niye cekimsersin hep uzerimde emanet gibisin.. bu kadr bol durmasana. beni de sarsana. mutlu olsam! bi elma sekerini hakir gordunuz su cana.. sizin caniniz yok mu? istop'ta mi yandiniz?

..

bilmiyorum blog yine ben burdayim sanki dun veda etmemisim gibi..sanki hafiflemek istiyorum.
yardim edermisin??

Hiç yorum yok: