Perşembe, Aralık 18, 2008

zarhos

zarhos yeni msn ikonu. fesli mesli bi amcanin tekini koymuslar elinde efe raki sisesi sallaniyor sagli sollu. baktikca insanin icesi ictikce sisede durdugu gibi masum H2o ya benzer gorunumunden siyrilip aslan parcasi kesilmesini arzuluyorsunuz.

daha nicelerini arzulattirir bu meret kalasica gerci atla ilk ucaga bin git memleketine farzi misal. ne guzel bir karar o oyle. herseyi gerinde birak . al eline ufak bir valiz ustundeki ustunde basinda ki basinda. ilk teyyare ilk kanatli sey, ayaklarini yerden kesecek, o cok bildigin hep kapisinin sonuna kadar acik kaldigi hosgeldigin yere donuvermek . sonra kapiyi simsiki kapamak. bir daha cikmamak icin cesit cesit bahaneler uydurmak. tum seven dostlarin bir kac tebrik mesaji almak feysbuk msn ve artik nihayetinde sms gibi kitle iletisim araclarindan. naber kanka ooo hosgeldin.. optn mu inince ucaktan topragi.. ee bize ne getirdin.. bla bla..
sarar bir geyik anama sarildiktan sonra sikica. babam kiskanmaz ustune gelir o da sarilir ikimize birden.

geyiklere sarmadan bir guzellik yapalim diyenler olursa akillarina dusup bir ziyarette bulunalim diyenler olursa kapimi calarlarsa sayet; cok aralamadan oyle hemen ac kapa seklinde iceriye izmir marsinla sokup en hizlisindan sonra kapiyi sikica ustunu ortmek.

zor demi. sadece hayal urunu. olmayacak hic oyle bir sey. ben alamayacagim elime ufack valizimi vurup kapisini cikamayacagim sinir kapisinin. ciksam nereye gidiyorsun diye soracaklar demi. ilk binecegim kanatlilar hep rotar yapacak havaalanlarinda bekleyecegim demi.

gelirken buralara ilk ustunden gectigim ulke suriye oldu sanirsam yarim yamalak hatirlatti simdi benim balik hafizam dedim ya baligi cok severim ben farkinda olmadan mutasyona ugradim. sukur "alik bir balik" oldum en azindan. ordan dubai ye gecmistim- sanirsam:(. ne gordugumu bile hatrlamiyorum. bi kac sakalli bir kac carsafli dur yahu hepsi mi oyleydi yoksa?inanin bilmiyorum.
elimdeki el kamerasinin netlik ayariyla oynamislar sanirsam hic giuzel goruntu alamadim bulanik her bir karesi hafizamin kosesine arsivledim ozenlice ama dedigim gibi yonetmen de var bi bozukluk yok olmadi bu sahne basa saralim sunu yapalim bunu yapalim yok. basla diyo baslion kes dio kesios . iste ne bilem.. aman ilk zamanlar bu durum cok canimi skti ama sonra dedim temiz bir gorruntu kim icin ne icin. bak ictikce guzel bu dunya. icmeden kahri kederi cekilmiyor. icimdekilerin yansimalari sadece benim icime dustukten sonra ayik kafa ayik kafa kime neye yararim olcak?

aklima gelmisken duzeltmemi de yapayim. demisim ki; ben icince cirkinliklerim cikiyor diye disari. yalan kulliyen yalan, ne kdaar yanlis konusmusum.cok ayip. aksine ben en cok zarhosken guldurmusumdur arkadaslarimi. benden hic gitmeyenler bilakis bir cesaret deyip ayik kafa kisiligimi bir kenara oteleyip one bir adim cikiyorlar. tutabilene ask olsun o saatten sonra. yalan deil gidin sorun inanmiyorsaniz arkadaslara. ne diye icer ki insan zaten? gulmek icin neselenmek icin. kahrolcaksam unutturcaksa ne onemi var. neyi unutuyorum hem. ben zaten balik hafizali aligin tekiyim ne onemi var benim icin ictikten snra unutmanin. cok yersiz bir hareket karekterimle hic ortusturemedim coko ayip bir kere daha eshef ilen kinadim..

bakiniz farz-i misal; gecen aksamda ben yapacagimi bilirdm o raki masasinda ama tuttum gene kendimi. o kadari bile yetti onlara belki de bilmiyorum., ben olmasam naparlardi hic bir fikrim yok. yahu hakkaten ben buraya zarhos basligi aciyorum hic uyarmiyorsunuz hoop dur yazar nereye gidiyorsun diye. ooo siz de ne bicim okursunuz canim sizin bir promilinize baksin memur beyler.:) hueheu:) gulerim ben boyle ulu orta siz bakmayasiniz ifenim bana. her neyse ben gecen gece.. "ben" ??? yok estagfirullah ben ve arkasdaslar gecen gece pazar gecesine istirak etmektedir ifendim aralik ayinin ondordu hatta.. aa durun hatta o gece dolunay vardi.. yanlisim yoksa,,, herneyse. oyle yani. biz efendim biz ictik ehem ohem.. raki fasli yaptik arkadaslarlan. heh soyle konuya usturubuyla girem. uyariniz beni. herneyse efendim biz icince malumunuz masanin tek guzidesi ben idim.

ne o sastiniz.. durun bakem kac kisiydik? herneyse ben 6 diyem benle 7 olur sanirsam./ iste o kladar kisi icinde bi ben vardim dusman basina. :) guzel kiyak bi sarhos oldum hatta o derece guzel sarhos olmusum ki kimse farketmedi sarhos oldugumu kanepeye usulca uzaninca corabimi cekmeselerdi daha da anlamayabilirlerdi sanirsam.:) anlayacaginiz ben guzel sizmisim..basladilar durtuklemeye cansiz bacagim da kobay bu arada cekistirilip duruyor. durun lan birakin bacagimi ayagimi bi on dakka daha feryatlarima inatla yok efendime soyleyim icerdeki yatakta rahat edermisim nasihatlri mi ogutleri mi ev sahipligi modlari mi bilemedim ben ne olduklarini ama kibarlik iste anlayacaginiz iste sayin abiler centilmen olma yarisindalar ama ben musaade etmedim etmem de . sevmem oyle seyleri.. lan ben zaten rahat etmeye gelmedim ki rahatsiz etmeye geldim, bi kere o hususta anlasalim sonra kalkip beni rahat ettirme girisimlerinde bulunmayiniz. uzulurum. hemde cok pek cok uzulurum. ben uzulunce neler yapacagimi daha gormediniz . emin olunuz gormek de istemezdiniz. zarhos olmus muyum sizmismiyim , olmusumda sizmisim da birakin beni orda tutmayim ayagimdan bacagimdan kalk icerde yat diye. yahu. birakin yatam ben orada.
birakin ki sabah pur nese uyanam tum evi ayaga kaldiran uyandirislariniza ramazan davulcusunu aratmayacak ritimdeki muziginize bende burdayim len die yoklama verip uyanam. nasil mi yoklama mi,,. hmm anlatalim bu kadar israr etmeyiniz lutfen. iste efndim ben sabah uyandim bu hiyarlarin gurultulerinlen. huehueh :)evet guldum yine. :) bakin yine ogfffff.. :)
yoklama aldi iclerinden birisi "kim yatio lan orda kanepenin ustunde" dedi "A kisisi" die bi yanit gelince "o A kisisi evet tam burda kanepenin ustunde yatio" die cevap verdim . farkindayim okununca cok buyuk bi eprisi kalmadi ama orada hos bir seda oldu be! ogh iyi de ettim. canima degsin:)

bak ya ne kotu bir seydir sizmis bi adami yerinden etmek. bide genel gecer bi soz vardir. kalk yerinde yat diye. ne demek yerinde yat . orasi benim zaten. acmis izliyorum televijinimi uyuyup kalmisim manyetik alan benden urksun deyip misil misil. ama yook illa anacgim gelcek kaldiracak yerime yatrcak. anne bak bastan anlasalim donersem donebilrsem sayet gunun birinde oyle apar topar olmasada planli programli donerim heralde yani benim oyleme geliyor. size nasil geliyor? donerim demi bi sekilde business olmasina gerek yok. orta sinif ta olsa olur. kaptanin yanindan olsun hatta havadar havadar giderim ama o kadar abartmayam ben. her neyse lafi dolandirmayam benim canim anam. ben gelince bazi geceler icebilriim . eh artik bunye bu ister. o yuzden hic ustune alinip kahrolma. ben bazen gecte gelebirlim. buyudum farkindasin demi. baktim agac kutugume. 12 ser den acikli koyulu halkalarim. tipki ben gibi yasimda bir acigim bir koyuyum. siyah ve beyazim anne ben.

http://www.myspace.com/merveagin

dinlermisiniz?

Hiç yorum yok: