Çarşamba, Aralık 10, 2008

ellibirinci kaydim.. ses deneme bir ki bir ki... sesim gelmio sanirsam... duyan yok goren yok.. 51 de olmus.. bu kadarini ben bile beklemzdim kendimden. sevgi de nefrette bende hep uc kutuplarda iste ssevgili blog gunluk ani defteri artik adin herneyse beni hic ama hic ilgilendirmiyorsun.. sana ayiracagim zamani bu cehennem cukurundan biran once cikmak icin calismama ayirabilirim.. en azindan orada beni anlayan birileri oluo. sahi ben ne anlatiyordum.. kahveymisim bakkal amcaymis.. daha aklimda anlatilmayi bekleyen cocukluk anilarim mis. peki ya bugunum.. hic sordun mu yazarim bugunun nasl gecti die? gozumu kararttim yuregimi ortya koydum sessizce dinledin duvara anlatsam arada bir tekmelerdim bari icim rahatlardi atardim stresimi uzerimden.. sen ne yaptin blog he ?? dinlemek cozum mu sadece?? tebrik ederim cok iyi bir dinleyicisin.. supersin ama biraz da anladigini anlatabilseydin bana. iste sirf bu yuzden kirginim sana.. gorundugunden farkli sanmistim adini da o yuzden gorunenden otesi koymustum.. ne kadar yalanci hilekar duzenbazsin.. cok sktin beni,.. ben hassas adamim cabuk kirilirim dedim ya dengemin orta ayari yoktur. bende sen anlatsan dinlemem mi sandin?? korktun mu bundan.. dinlerdim biliyormusun. senden daha ii dinlerdim.. anlatmayi hic denemedin ki. neyse uzulme gitmeme cok az bi zaman kaldi burdan olmasa da baska bi yerden devam ederim. ama merak etme beni. uzme kendini bu kadar. canin saolsun.. keyfin gicir olsun/ altindan cipin cebinden paran eksik olmasn gonlunden de sevgin. ben goruyorum her seyi hemde fazlasiyla. susuyorum ya sana ugramadigim zmanlar ben dinliyorum herksi .. benim kafamdakiler baska senin bos word uzantilarina ihtiyacim yok. ben anlatmasam da icimden bir tanesi cikip gelir dinler beni. simdi mesela canim zeytinyagli enginar cekti yap getir desem blog?? yok ama nerde.. olsa fena olmazdi hanioldu ki getirdin.. ama imkansiz sen kim zeytinyagli enginar kim.. bbosver blog aradaki kirginliklari da atalim ben bu kaydi yayinla diyeyim sen de kabul et ama o kadar.,,, fazlasini bekleme benden.. bu bi veda olsun sana. ben cok veda etmedim. en son iki sene once bi veda koydu icime.. anneme babama doyasiya sarilamadan ayrildim .. o gun bugundurde ozlemlerdeyim.. bekledigim belli bir otobus numarasi yok. hangisi gelirse binip gidebilirim yada metroda hat degistirme derdim de yok/ bide sey tabi adini soyle. ben gene unuttum dedim ya.. gereksiz benim icin...nerde olmusum nereye gitmisim hic onemi yok. cokca zamanini caldik sanirsam birbirimizin html dizinini bos yere isgal ettim.. ozur dilerim.. ne icin oldugunun bir onemi yok.. bol bol ozur dileyesim var. dedim ya otobus duragindan bile ozur dileyebilriim onu hce saydigim otobusten ozur dileyeebilirim beni nereye goturecegini umursamadigim icin.. daha kimlerden ozur dileyebilirim .. herkesten toptan ozur dileyebilriim.. aklima gelmeyen ama muhtemelen cocukken yaptigim haylazliklarimdan oturu ozur dileyebilirim. ablamlarin boyu uzun die ip atlarken 4 leri atlayamadigim icin mizikcilik yaptgim icinde ozur dilerim. dedim ya sen ilk degilsin ozur diledigim ozur dileyecegim. benim yarinim mechul bi kursuna da kurban gidebilir faili mechullerde ucuncu sayfa haberlerine manset olabilirim. ama uzulmem en azndan yarindan sonraki gunu kurtarmisim derim hatta sevinirim.. mutlu olurum abesle istigal etmemesine ragmen. bu boole mi kullaniliodu ters cevrilip amuda mi kaldirilip oole mi kullaniliodu hic bi fikrim yok abes var isin ozunde.. neyse blog uun lafin kisasi ben gidiyorum.. yeni sahibine iyi davranasin.. bana yaptigin yapma.. alip karsina seni konusuosa otur dinle ama arada bir de olsa konus.. icinden ne geliosa soole yoksa kimse amaaa(sapkasi var bunlardan birinde) deil ki cok sukur iki kobak deligimiz var. boyle iste blog ii bak kendine..

yazarin yazari

imza.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

birakma bence pilogu. en azindan donmek uzere git ki donunce yuzun olsun.
sebeplerin farkli olsun piloguna yazmanin ne okunmak ne icini dokmek. var baska sebepler birakmamaya itecek insanlari. ama kendin bul. bulamazsan da birakma.
piloglar iclidir, kirilir, darilir. olmasin yoktan yere uzulen piloglar. sen yazma yine de. ama birakma.

yazaRinYAzari dedi ki...

erken vedalara aliskindim da erken geri donusler biraz bunyeme ters.. sayin fransiz.. sahi hayat nasil sizin orlarda.? var mi bi gelisme?? araniyordnuz bi ara.. bulamamislar belli ki boolesi acik bir kimlikle ortaliklarda dolastiginiza gore.. tekmili kiyafet dolassaniz fena olmayacak gibi.. ccok kizmis birileri size!! kimse artik o birileri?