Çarşamba, Aralık 03, 2008

agirdir biraz

dun aksamdan beri uyuyorum toplamak icin beynimi kullanabilecek kapasiteye calisma hizina ulasmasini bekliyorum o derece uyusmusum yani anlayacaginiz. galiba su karaktersizligime karakterlerimi yazim hatalarimi duzeltmekle baslamak iyi bir adim olacak, cok ama cok sevgili ben daha beyin fonksiyonlarini kullanamazken karninda muthis bir agri saclarinda beyazlar cikti yola.. bakkalla bir selamunaleykum dedikten sonra dondu biraktigi yere,, tilkinin donecegi yer kurkcu dukkani, yanlis hesabin dondurulecegi yer bagdat, etin dondurulecegi yer doner platformu, basimin donecegi yer gokdelenlerin tepesi,.. donmek fiilinin bu cesitliligi de oglen oglen bana iyi gelememistir ne yazik ki... sklabilen bir insanim donmekten sklirim malesef su cumlelerimin sonuna surekli iki nokta yer yer uc nokta dizmem cok hosuma gitmiyo mesela sanki nokta tusunun ustunde bi yapsitirrici var ben bi kere basmak isterken o iki kere basio gibi,, virgulde de olmali die supheye dustum ama dostum yok oyle bisi senin en buyuk PIRObLeMiN .... bak burda bilerek noktalamalari uzun uzun verdim verdim ki kullanmayim kotu kelimeler kotu sozler..
ya hergunun uzatmalari olsa keske ben yarinimi bi kere daha yasamak istiyorum diye soyleyebilsek yada.. her gun mac bitiminden sonra iki dakka uzatma verilebilr mesela hakemde uygun gorurse tabi..e kolay degil hem top pesinde kostur hemde yemegi yap yanar alimallah o yemek.. e her gun de tam kadro cikamio insan maclara..farzi misal bugun kesin ucum besim yatakta kaldi.. yani allah tan ucun besin hesabini yapan bi insan degilim ,,

bizim bi arkadasin kismetse bugun bi bulusmasina vesile olcam ya gene kasiliom .. yahu ben sefmiom bu isleri sefemiom.. aksam gelmedi aksam bagh aldim hatunu takildim oghh kafam rahat ama obur turlu gercekten cok turlu oluo.. neyse bi kere daa denicem uzdum elemani ikidr benim yzunden randevusu ertelendi hos olmadi tabii.. her neyse..

napam anamin kiziyim anamda bole benim girisimci ruhu yoktur. oyle izlemeyi yeg tutar.. te buralara gelmeme ben bile inan olsun cok sasirdim.. nasil oldu da karar verdim de geldim.. off.. neyse uykular iyi gelio da bide su agrilarim olmasa.. romatizma agrisi gibi desem degil baska turlu butun kaslarim ligme ligme.. bide odev vardi onu yapmamisim unutmusum... bugun sondu bildiim kadarinla kimse bana sorrmadan sormamam yerinde olurdu aslinda ama oldu dustm o hataya ssormus bulundum daha kapidan girmeden.. halbuki ne de guzel uyuyodum ben odamda mis gibi.. gerci kendisi biraz daginik ama.. neyse .. olur o kdar vaktm olmadi duzenlemeye.. pis demekten ozellikle kaciniom. deil cunku.. yani pis degil..:D
temiz temiz:D canim odam benimm simdi surada olsanda uyusam kapatsak kapimizi penceremizi.. kaldigimiz yerden devam etsek :D:DD

nerde kalmistik????????

Hiç yorum yok: