Pazar, Aralık 07, 2008

dun gece

dun gece bir dus gordum..

hem siyahti hem beyazdi

dalimdan taze koparilmis incirler avuclarimda siyah ve beyaz..


dun gece bir dus gordum..

icinde boguldugum ...

icinde ben olmayan korkularima kucak actigim ..





dun gece bi dus gordum

altindan irmaklar akan cennetlerime erismeme ramak kalan.



dun gece bir dus gordum

icinde sen olmayan..

akasyalar gibi kokmayan






dun gece bir dus gordum

karanlik sularinda bogulan

dipsiz kuyularina dusen bir ben gordum





dun gece ben bir

dun gece ben kavusturunca kirpiklerimi birbirine

ben bir ben gordum

korkularina yenik dusmus bir ben gordum

yer altimin zindanlarina kilitlenmis korkularimi gordum..





dun gece ben bir dus gordum

gecenin ayazinda usumus ellerimin

bir binanin besinci katindaki penceresinden kayisini gordum..


dun gece ben ...

Hiç yorum yok: